reklama

Život je ako varenie a sex je iba korenie

mohla by som tu písať umenie, až kým by som nevytriezvela...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu


































ale na čo?










vlastne
"Načo, načo si tu?" - starý Sýkora - Dies Irae - Kukučín

Ivana Roy

Ivana Roy

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou. V Prešove. Keďže moji rodičia mi priviezli moje meno z Kanady a zvolili si jeho neprechýlenú verziu, rozhodla som sa nepokračovať v snahe vysvetľovať, že som ženou a poddala som sa tomu. Píšem často v mužskom rode. Máte čo ste chceli. Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoéziaPolitika a to čotreba vysvetli

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu