reklama

MIESTO PRE VAŠU REKLAMU

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Ako to?"

Opýtal sa dráždený úd
Svojho suseda cez telefón
Pomocou svojho ega

Neviem
Neviem

A keby niečo tak sme už dávno hotový
S
Tým
Predsudkom

Odprosujem svoje hriechy u svojho poručíka práva

On jedine on
Ma dokázal

On to vedel
Ale vy

A
Zase sme pritom

Vy
Svine
Ľudské

Nabuchodonozorovým posolstvám o nečistote kúpalísk v tehotenstve
"Jupí
Krku Na Symbolu Tvojho Bojím Sa"
Ste neverili

A preto sú vianoce biele
-Zvierací inštinkt

Vravieť a hovoriť
Rozlišujte rozdiely!

akosamádetitakjetopozoruhodné

najdôležitejšie na človeku je človek

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

aah

ôsmy rok to spolu ťaháme tak ma nesklam
ďakujem svojím fanúšikom a podobným veciam
áno veciam
ste
nenávidený mnou

bolesť
cítite tú bolesť vo vaších ústach?
Čo? cítite?
Kričím veľmi kričím

Nestarám sa
Vypadnite z mojej pravej predsiene

Pečať sa uzavrela hieroglyf odpovedal
Sviňa si Laterna magica

A vôbec nie si škaredý si krásny

A oplatí sa
Pre svet aj zabiť
(Milujem) všetkých ľudí
Aj vás 6 000 000 000 trusu,
Čo parazitujete na nás

R
A
S
T
L
I
N
Á
C
H

Vystrábim sa z vás
Miesto pre vašu reklamu

Ivana Roy

Ivana Roy

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou. V Prešove. Keďže moji rodičia mi priviezli moje meno z Kanady a zvolili si jeho neprechýlenú verziu, rozhodla som sa nepokračovať v snahe vysvetľovať, že som ženou a poddala som sa tomu. Píšem často v mužskom rode. Máte čo ste chceli. Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoéziaPolitika a to čotreba vysvetli

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu