reklama

Som videl že to je Ibiza, ale musela to byť Cordoba lebo boli dvaja

.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)
"Dajte mi vaše hlasy načo Vám budú?!" chiki liki tu-a
"Dajte mi vaše hlasy načo Vám budú?!" chiki liki tu-a 

Mám kamoša, ktorý mi vysvetlil na typicky "ramonesovskom" príklade fungovanie demoracie:
parafrázujem Stana Ramoneho, o ktorom ešte budete počuť, ak všetko pôjde tak ako by malo... Celé toto vysvetľovanie sa nieslo v typickom východoslovenskom prízvuku s chabou snahou o kodifikovanú slovenčinu:

"Sme sedeli v autobuse, na tom zadnom sedadle na "päťke" traja: ja a dvaja kamoši a sme si fajne parali na starej Karose o tri štyridsaťdačo z Prešova čo ide autobus. No ideme, ideme a zrazu okolo nás riadne zahučalo take biele auto, či... akože nás pre(d)behlo. Som si všimol že to bol Seat Ibiza , lebo to malo ešte aj napísane vzadu na zadku... " Seat Ibiza" a som sedel pri okne!!! A hovorím kamošom, oni sa tak rozumejú trošku viac autom, aspoň to tak hovoria... no im proste hovorim:
"Ste videli totu Ibizu?!" a oni že:
"Ňe! To bola Cordoba !" a ja že:
"Ňe to bola Ibiza, bo som si všimol jak mala aj na zadku napisane, že Ibiza !" a oni že:
"Ňe! Ta dze toto mohla bic Ibiza?!" a ja že:
"Hej, šak som to videl!"a oni že:
"Ňe! bo to bola Cordoba!" a tak to bola Cordoba!!!"

jednoducho úchvatné!

(pre tých, čo to pochopili tu príbeh a súčasne aj vysvetlenie princípu demokracie končí.)
-------------------------------------------------------------------
pre ostatných pokračujem:

a tak som tam (vo Hviezde pri intraku) sedela jak blbá a nechápala a tak som sa Stana Ramoneho spytala:
"A čo to má, kurva, spoločné s demokraciou?!" a on že ( a toto je dôležité ):
"že som proste videl že to je Ibiza, ale musela to byť Cordoba, lebo oni boli dvaja!"

------------------------------------------------------------------
(pôvodne som už nechcela pokračovať, lebo v tejto časti príbehu by sa čitatelia mali dozvedieť, že hlavná postava nezomiera na následky smrti, ale že práve vysvetlila pointu! No napriek tomu to dovysvetľujem. Snáď sa už nenájde ani jeden čitateľ, ktorý by v tejto časti veril v hepyend, a ešte stále nerozumel princípu "demokracie".)

"teda napriek tomu, že autoubus obehla Ibiza, väčšina rozhodla o tom, že ich neobehla Ibiza, ale Cordoba! napreik tomu, že to nezvratne bola Ibiza!"
teda tak to celé finguje

s podtitulom: Máme slobodu: ale len slobodu výberu! ta hurá do volieb nech je už aj nám raz bobre, no ňe, kok0ci!?
( venované Der Egoistovi, ale o tom vie iba on )

Ivana Roy

Ivana Roy

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentkou. V Prešove. Keďže moji rodičia mi priviezli moje meno z Kanady a zvolili si jeho neprechýlenú verziu, rozhodla som sa nepokračovať v snahe vysvetľovať, že som ženou a poddala som sa tomu. Píšem často v mužskom rode. Máte čo ste chceli. Zoznam autorových rubrík:  PrózaPoéziaPolitika a to čotreba vysvetli

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu